BBQ, I love U



Kan man grilla för mycket?
När jag nu legat magsjuk i ett dygn, misstänker jag, att det faktiskt kan vara möjligt.

Det får då lite tråkiga konsekvenser. Ja, jag bryr mig inte så mycket om mig själv och mina sittsår som är formade exakt efter sittringen på toa, utan om er. Er, mina älskade läsare. Ni är till antalet inte mycket större än en skolklass, men ni är mitt allt! Nja, kanske inte mitt allt, men efter min familj, min bil, min tv, Soda-streamern, mina nya högtalare, min cykel, mina nya All Stars, min kudde och mörk choklad är ni....nä vänta, glass med kakdeg och marshmallows, så är ni mitt allt. Mitt absoluta allt!

Ja, konsekvenserna som jag varnat för, är att jag helt enkelt inte kan komma på något roligt att skriva, när jag sitter på toaletten. Det borde ju vara en stor inspirationskälla, det där med toa, men det lämnar jag till 90% av alla svenska stå-uppare som verkar använda toan såsom deras enda källa till kul. Sorgligt, men tyvärr sant.

Sånt sysslar inte jag med.

Good bajs!

Förresten! Jag förstod inte varför snubben hängde inne på herrarnas hela kvällen, men sen förstod jag att han älskade att lyssna på kiss.


Kommentarer
Postat av: En i klassen

Skönt att vi är viktiga!!

2010-04-26 @ 10:08:14
Postat av: Mats

Ja, och de som tar med sig glass med kakdeg och marshmallows till läraren, är viktigast.

2010-04-26 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0