Den som väntar på...



Den som väntar på något gott...här på min blogg, får vänta tills Bermuda fryser till is. Detta kan inträffa tidigare än vi tror, enligt Al Gore.

Innan jag vädrar mina åsikter om fenomenet IT-nördar, tänkte jag åka och byta kolsyretuben till Sodastreamern. Tyvärr har jag blivit en slav under denna maskin och kan numera bara dricka stilla vatten när jag idrottar. Tack gode Gud, idrottar jag inte längre och slipper således detta.

Ni kan väl syssla med något annat så länge? Damma hyllorna? Torka av skrivbordet? Rensa datorn på barnförbjudna filer? Eller varför inte jobba en stund? Förlåt, det sista menade jag inte.

Ha tålamod och återkom gärna om en stund. Kan ni läsa mig på FB, vet ni med besked att jag aviserar min ankomst!

Knus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0