Sean Connerys badbyxor!



Ja, då klottrar man ner de första bokstäverna i sin första blogg. Egentligen vill man ju börja så där storartat att människor lägger ner sitt jobb för att läsa en, men för mig får det istället handla om att få båten i sjön för att kolla så den helt enkelt flyter först. På tal om vatten, så efterlös jag Sean Connerys badbyxor från hans James Bonddebut Dr No, på Facebook härom veckan. Detta för att förhoppningsvis hitta några som tillnärmelsevis liknar dessa, lagom till badsäsongen tar vid. Nu upptäckte jag efter närmare research att de badbyxor jag trånat efter i över 20 år, de facto satt på Ursula Andress och jag kommer aldrig att kunna trolla fram den kroppen till juni. Tro mig, hade jag kunnat trolla, hade jag trollat fram hennes kropp och det nu! 60-talsversionen alltså. 2010-talsversionen påminner nog mer om en europakarta tatuerad på en gnuhud. Vi skall dock alla den vägen vandra. Den sk. Gnuvandringen. 

Nä, det blir väl de där lagom grungiga surfarshortsen jag köpte i Florida för två år sen som hänger runt höften även denna sommar? Överdel får jag köpa lite senare.

Förresten! Hörde ni att bankrånaren tog sedlarna dit han kom?

Kommentarer
Postat av: VickyWorld

Shit så roligt!

Grattis, det kommer säkert att gå super!

Är nyfiken på varför du av tre länkar har just Allers & MåBra?

Antar att det kanske finns en relation?



Lycka Till

Kram

2010-04-12 @ 09:12:25
URL: http://www.vickyworld.se
Postat av: Mari

Såå fantastiskt härligt,

och ja, sannerligen på tiden,

Lycka till!!

2010-04-12 @ 09:18:47
Postat av: Masse

@Vicky. Vet ej, visste inte att man kunde selektera. Nu har jag Gummihuset, ser jag.

@Mari. Tusen tack.

2010-04-12 @ 13:10:49
Postat av: Rutger

Härligt Mats!!

..ser fram emot nya skämt och visdomsord VARJE dag!

Stort med MFF annonsen! ;)



FORZA!!

2010-04-12 @ 16:46:10
Postat av: Vicky World

Haha, det var ingen kritik, tänkte bara att det var intressant att du läste Allers, typ.

2010-04-12 @ 18:03:24
URL: http://www.vickyworld.se
Postat av: Masse

@Vicky. Nej, jag såg det inte som kritik, trodde först du menade reklam pop-upen, men såg sen länkarna. Har ändrat till annat. ;)

2010-04-12 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0