Välkommen till min krubba.

Hej och välkomna till mitt lilla krypin. Ja, för er som aldrig varit här innan, så har jag valt att lägga upp en bild på mig själv längst upp till höger. Den är tagen för två år sedan, när min sambo bjöd mig på en spa-weekend i Söderköping. Där kan man även klicka fram lite lätt info om mig då. Under bilden alltså, inte i Söderköping. Ingen speciell information så, men ändå. Sen går vi vidare ner i högermarginalen och då hittar vi helt enkelt tidigare artiklar/inlägg som jag har skrivit följt av lite annat tjafs som arkiv och lite länkar. Hittabrf är min fagre svågers företag och är en alldeles utmärkt site för er som...er som...ja, det får han förklara. Det har med bostadsrättsföreningar att göra. En trevlig prick som gillar räkröra och dataspel är han i alla fall.

Förflyttar vi oss sen in till vänster i skärmen, kommer vi in i det sk. finrummet. Egentligen är det ett vardagsrum, men det låter bättre med finrum. Här hittar man då de små skrifter och inlägg som jag har knappat ner och sen lagt upp som det heter. Lagt upp på min blogg som vi säger i branschen. Sen med teknikens hjälp kan vi sk. scrolla oss ner för att på så sätt kunna läsa de tidigare inläggen som jag "lagt upp". En genväg till dessa inlägg är givetvis antingen genom länkarna til höger eller i arkivet. Nu har jag ju inte varit här så länge, så det finns ju inget arkiv ännu, men inläggen syns ju som sagt till höger under bilden på mig som är tagen i Söderköping för två år sedan, då min sambo bjöd mig på en spa-helg. Haha, la ni märke till att jag bytt ut ordet weekend mot ordet helg? Detta för att de svenskspråkiga läsarna inte ska villa bort sig och inte hitta ut.

Tittar vi slutligen rakt upp, hittar ni själva namnet elller rubriken på bloggen. Den är tätt följd av en fyndig underrubrik/pay-off.

För övrigt, hoppas jag kunna underhålla här ett bra tag framöver och hoppas också att antalet gäster hela tiden ökar.

För att hitta ut härifrån kan ni antingen; stänga ner fönstret i webbläsaren, stänga webbläsaren helt, stänga av datorn eller slänga ut datorn genom fönstret. Har ni inget fönster, går det lika bra med cylinderarkivet (papperskorgen)

Ja, detta var min "crib", kul att ni ville komma, men nu måste ni dra för jag ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0