Beige fredagsblogg.



Godmorgon géléhjärtan!

Idag får jag besök från Skåne av min älskade syster med familj. Alltså passar jag på att få detta utrymme ommålat......fan vad tramsigt! Måla om en blogg! Nu får jag nog skärpa mig och fokusera på uppgiften.

Nåväl, min familj och min systers familj ska ägna denna helgen tillsammans och ni mina underbara medbrottslingar i humor, får även ni klara er på egen hand.

Åk ut på äventyr, gå på bio eller läs en kul bok. Dock inte av författare som är roligare än jag är. Finns det?

Under tiden hoppas vi alla att Zlatanaffären är löst, så vi slipper se hans agents fula nuna på sportsidorna!

S&M förbundets nya slogan; Spank Bob, it´s friday!

Skäm bort er utan att skämmas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0