Som här ser ut!



Hej sommarbarn!

Är inne en kortis för att se om det kommit någon post och ser att jag glömde stänga fönstret. Som här ser ut!

Undrar om det är fåglar som tagit sig in och orsakat detta kaos? Gamla skämt som ligger över hela golvet och en del oskrivna som ramlat omkull och inte är roliga längre. Jag får nog försöka organisera detta och komma tillbaks när allt är i ordning igen. Nä, titta där! Ett skämt om Miljöpartiet som jag hade tänkt dra i början av september, som någon bara har trampat i. Helt förstört! Det kanske går att rädda med lite Cillit Bang.

Jaja, jag får ta på mig gummihandskarna och sätta igång innan ni är tillbaks från stranden, grillen, uteserveringen, eller var det nu är ni hänger i sommar?

See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0