Bada direkt efter ni ätit!



Hej trafikant!

Då är det dagen innan midsommarafton och jag är dum nog att tro att folk går in och läser min blogg.
Klart att ni (varför skriver jag egentligen, då ingen läser ändå?) hellre ligger och friterar era kroppar i solen, än läser vad jag har på hjärtat. Själv har denna veckan varit fylld av olika engagemang och det har inte blivit så mycket rapporteringar från verklighetens Sverige.

Visserligen gror det lite idéer i mitt huvud, men jag tror jag sparar dem till lite senare. Lite senare när ni tröttnat på sol, glass och grillspett.

Jag har ju enligt min A-kassa inte rätt att ta semester, men jag tar i alla fall en liten paus från min blogg och hoppas ni är vänliga nog att komma tillbaks om några veckor. Under tiden ska jag nog både hittat nytt jobb och nya uppslag. Det finns ju alltid folk att häckla och lyfta fram i rampljuset för allt dumt de tar sig för.

Ha en riktigt skön sommar och glöm inte att smörja in er själva och de ni älskar med solskyddskräm!

Skål!

Kommentarer
Postat av: Jonas Silvander

Lysande !!

2010-06-24 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0