Vad ska jag skylla på nu då?

Hej ärade humorister!

Var har jag varit?!

Busy like a bee today. Ledsen att jag inte har hört av mig, men ibland måste man fokusera på att vara vuxen också. Det har varit en hektisk dag av nätverkande och uppsökande verksamhet.

Jag är uppfylld av positiv energi just nu och det gäller ju att kanalisera den innan man hamnar i joggingbyxorna framför tv:n och prinsessbröll.....öhhh...fotbolls-VM.

Imorgon ska jag träffa min jobbcoach på förmiddagen, men jag lovar att presentera nya teser om vårt samhällsskick lite längre fram mot eftermiddagen. Ja, då ni sitter i startposition i era kontorsstolar i väntan på ännu en after-work. App, app, det är inte förrän imorgon, du där. Jag såg nog hur det glimrade till i dina ögon!

Tills dess, en bild på Siewert Öholm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0