WOF & ROF.



Idag vet jag inte vad min kropp fick för sig men jag sprang istället för att promenera. Nu har jag allstå inte bara en Walk Of Fun (WOF), utan även en Run Of Fun (ROF). Låter lite som ett engelsk hundmagasin.

Have you read the latest number of WOF & ROF?

Såg ni förresten att Schyffert och Haag minsann lyckades sleva i sig en sked till av den kladdiga humorgröten Roast På Berns igår? Kändes det inte lite väl ambitiöst av Schyffert att ligga sådär lite låtsasavslappnat med sin laptop på scenen, medan Haag gick runt och låtsasstädade? Pretentiöst? Näääää, inte alls!

De är mina idoler, men jag börjar...

Nä, nu ska jag inte störa er som gick in för att läsa om idrottsföräldrar. Det inlägget hittar ni lite längre ner här.

Trevlig läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0