Kristi Himmelsfärd cancelled!



God morgon fakirer och andra självplågare!

Idag är Kristi Himmelsfärd inställd på grund av askmolnet.

Idag är vi alltså lediga allihop på grund av en gammal religiös anekdot. Jag är ju själv väldigt begränsat religiös, så det är i stort sett bara när Malmö FF vinner SM-Guld eller när jag får en parkeringsplats inne i Stockholms City som jag tror att det finns något/någon där ute som ser efter oss.

En dag som denna, religion eller ej, ska jag och min familj ta oss ut till Nacka för att hälsa på goda vänner som precis köpt hus där. Detta får till följd att min blogg liknar mer en Mama-blogg eller en reseblogg idag, men jag hinner tyvärr inte uppfylla er innerliga önskan om att vara rolig.

Utan låt oss istället omfamna livet, våra familjer och vänner och fika tills byxlinningen spricker! Kanske kan bli svårt att omfamna varandra efter en sån fika, så krama varandra medans bullarna står i ugnen.

Ha en underbar dag och om ni ser en långhårig kille med skägg och en tiara av törne, checka in på Sheraton i Stockholm, så kan ni räkna med att det är SAS som bjuder.

Förresten! Är tidningsanka och ankpress samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0