Ni har det bra ni!



Hej After-workare!

Jag har som bekant ingen anställning och tänkte ta mig en after-unemployment öl lite senare.

Dock vill jag be de få av er som eventuellt ser fram emot en massa kul ord här idag, om att få återkomma på måndag. Detta för att min jobbcoach Sara har gett mig hemläxa!!

Jodå, jag ska putsa till cv:et, söka jobb på DesignTorget, ringa intervjuaren från förra veckan, regga mig på Indiskas hemsida, klippa mig, kamma mittbena och köpa ny slips.

Man skulle nästan tro att hon vill att jag ska börja jobba?

Nä, Tommy Söderberg, var é du?! Jag vill hellre gå ut och joxa med trasan!

Kram till Sara och alla ni andra, ha en härlig helg!!!

I nästa vecka tänkte jag belysa ämnet idrottsföräldrar och sen titta lite djupare på gubbsjuka.

Förresten! Förr, innan det fanns prispengar i tennisen, fick man istället betalt i kreatur och husdjur. Jo, man fick ju alltid tacka för matchen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Idrottsföräldrar.. hm.. jag har skrivit om det vid något tillfälle, och så om fotbollsföräldrar, fd fotbollsmamma som jag ju är, och vissa mammor och pappor hade verkligen inte alla hästar hemma...

2010-05-29 @ 10:17:00
URL: http://www.daniellaibis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0