Nyp mig, jag mardrömmer om att östblocksmusik är bra!



Godmorgon medborgare!

Innan jag låter trollen i huvudet skapa kaos i er tillvaro, vill jag bara be snällt om att Sverige lägger ner sitt deltagande i Eurovisionsschlagerfestivalen.

Trots mitt häcklande häromdagen av Anna Bergendahl, gillar jag tjejen och älskar hennes bidrag. Efter att ha sett Anna undvika sammanbrott och behålla alla tänder i överkäken, genom ett superbt genomförande, kunde jag inte annat än inse fakta. Resten av Europa är utvecklingsstört när det kommer till musiksmak!

När DANMARK, med sitt pinsamma bidrag gick vidare som sista finalist, slängde jag ut skärvorna från den vas jag städade upp från gården tidigare i veckan.

Maken till usla låtar och fruktansvärt tacky uppträdande från en del länder som gick vidare, saknar motstycke!

Nä, snälla Christer Björman! Sluta tänk att det handlar om dig, utan om vår heder och lägg ner skiten!

Stor kram till Anna som jag hoppas får en lysande karriär!

Så, då har jag snyftat klart och ska ge mig ut efter inspiration.

See u later instigator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0