Snorunge!



Hej läskunniga,

I natt kröp termometern upp mot de 40 och det blev således inte tal om någon Walk Of Fun idag. Detta har fått till följd att jag sitter här och värper och värper och värper. Det kommer bara ut små obetydliga vitsar och dumma obetydliga fataliteter just nu. 

Är lite sugen på att skriva om grillning, som jag nämnde igår. Tycker dock att ämnet är så omfattande och berör så många, att jag vill vila lite på hanen där. Synd att skjuta luftpistol, när man kan skjuta med granatgeväret Gustav! Även kallat GRG av oss som genomfört värnplikten.

Värnplikten är ju ett annat laddat ämne som jag kanske får anledning att återkoppla till när jag får en lucka*.

*Smeknamnet för logement som är det utrymme som man packar in beväringarna i skrangliga våningssängar och lövtunna lakan som tvättats 12.346 gånger.

Lövtunna lakan tänker jag däremot inte utveckla.

Nä, nu är jag på gränsen till rolig och det lovade jag ju att inte vara idag, utan nu drar jag mig tillbaka och sätter på en kanna te, knaprar i mig lite Vicks Honey fresh och återkommer istället senare med lite högkvalitativ humor.

Dumpar av två stycken CNT:s i alla fall som plåster på såret.

Vem är Sveriges trevligaste artist genom tiderna?
?
Bussig Parnevik!

Vilken svensk fotomodell gav bort sin frukt?
?
Marcus Skänk ett bär!

Usch, detta var verkligen exempel på feberaffekterad humor. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0