Men, han rör ju på sig!



Hej läsaktiga!

Jag har nu experimenterat med webbkameran och det alldeles underbara forumet youtube, och kommit fram till att jag ska lägga upp lite korta filmer där from fredag eftermiddag. Dvs, gammalt och nytt från bloggen, kommer att läggas upp efterhand. Jag hoppas nu därför att min nuna i rörligt format inte ska skrämma bort er.

Glöm inte att webbkameran adderar 3 kilo, och det är bara i ansiktet. Även dålig ljussättning kan få tittaren att uppfatta personen i filmerna som klart mycket kraftigare, än han i själva verket är.

Filmerna är alltså inte inspelade i 3D.

Glöm inte att vi pratar om en kille som powerwalkar. Powerwalkar ni?

Resultaten av powerwalking eller kraftgång, som vissa vill kalla det, visar sig först och främst på magen, låren, baksidan av fingrarna samt i fotvalven. Det är först efter 6-8 månader, man kan räkna med att nunfetman avtar.

Denna information är till för er lättskrämda och ska fungera som en sluss in i min rörliga värld.

Den svarta rutan som ibland dyker upp i bild, är inte på något sätt en sk. "Blurrning" i censursyfte, utan helt enkelt mitt mellanrum mellan framtänderna.


Alfred E Pernfors

Slutligen vill jag också klargöra att mina öron ska se ut så.

Vi ses på youtube på fredag då kanske och glöm inte napp och nalle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0