Skruvade järnhandlare!!



Nä, inte fan var järnhandelsuppdraget särskilt upplyftande!

-"Nae, de där vet du, det får du ta med dem som byggde fastigheten. -"Annars får du starta konto om vi ska beställa."

Varför? VARFÖR? Ni kan ge er fan på att det kommer en krönika om hantverksrelaterade butiksbiträden en vacker dag!!

Den hantverksrelaterade mannen på bilden, har inget med mitt besök i järnaffären att göra, men den jäveln är säkert skittråkig att ha att göra med han med.

Mannen på bilden har inget med föregående mening att göra, utan står helt enkelt där som en symbol för de hantverksrelaterade svinen som ALLTID ska jävlas med en för att man inte har snickarbyxor från Blåkläder på sig när man ska handla hantverksrelaterade prylar.

Mannen på bilden dog 1973 i en kundrelaterad "olycka".

Nu tänker jag ägna ytterligare sju minuter åt att sura, sen ska jag göra potatismos till min son.

Ta hand om er och spika er inte i foten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0