Vad har strumpor med det här att göra?



Hej seakers!

Idag ska jag äta lunch med min gode vän Jocke Klingh på Happysocks. Nej, lunchstället heter inte Happysocks, utan Jocke är en framstående medarbetare på Happysocks. Nu har jag gjort tillräckligt med reklam för Happysocks och ska komma till ämnet.

Jo, på grund av att jag och Jocke ska avnjuta en god lunch i solskenet, kommer dagens inlägg att presenteras efter lunch. Jo, jag vet vad jag ska skriva om, men hinner tyvärr inte formulera mig så bra som jag vill, innan det är dags att hoppa upp på cykeln för färd in mot Södermalm. Som ni säkert förstår har jag powerwalkat* även idag och måste också hinna duscha och piffa.

*Oj, tänker ni. Han är väl snart lika vältränad som han var när han tog studenten? Nej, svarar jag. Jag varvar nämligen powerwalks med prinsessbakelser.

Vi ses efter lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0