Släpp inte ut Pompe!



Hej glassälskare!

Som många av er redan förstått, har jag äntligen börjat skriva på min bok. Det är en historia om tre polare i Stockholm som inte är som du och jag. Titeln är satt till "Släpp inte ut Pompe" och varför den heter så, hoppas jag att ni få läsa inom kort.

Bloggen har ju mer eller mindre legat nere under detta år, men jag hoppas jag får anledning att hitta hit med jämna mellanrum, nu när jag är "författare".

Då lovar jag att som vanligt lägga upp en länk på Facebook och hoppas att ni följer den.

Under tiden är det bara att rota i arkivet, där finns många härliga gamla krönikor.

Nu ska jag vänta på att min son dansar sin sista dans i vardagsrummet och går och lägger sig, så jag kan gå ut en promenad, innan mörkret lägger sig över Stock...OJ! Var det en blixt! Jädrar!! Måste kanske skjuta upp min motionsrunda?

Vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0