Psst! Innan ni går hem(ner till puben).



Hej after-worksugna!

Innan ni nu rusar från ert jobb så fort att fåtöljen snurrar snabbare än Jevgenij Plusjenko, vill jag bara att ni tar med er följande små lustifikationer.

Borde inte Air Chinas slogan gå så här: Thank God it´s Flyday!

Varför kan inte tjejer kasta varken sten eller boll?

Varför pressar vissa tjejer ner sina stackars bebisar i gamla slitna gulbruna manchesterbarnvagnar från Brio, tillverkade 1972? De gamla uttorkade gummihjulen låter ju mer än bebisen.

Varför tycker nyss nämnda tjejer att det är snyggt med chockrosa kort klänning, spygröna strumpbyxor och farmors gamla skor?

Varför envisas nyss nämnda tjejer med att dricka te ur tekoppar stora som wokpannor?

Varför tror många 60-åriga gubbar på bussen att man inte känner att de stinker en blandning av urin, folköl och Brut by Fabergé?

Varför kan vissa kvinnor inte se att det är fult att se ut som Kajsa Anka på läpparna?

På tal om anka. När ska folk inse att Anna Anka bara är en psyksjuk, rasist som borde checka in på sjukhus för anorexia och storhetsvansinne?

Varför har jag 34 böcker med bara muffinsrecept hemma och ändå bara bakar äpple/kanelmuffins?

Varför är jag mer rädd för bilprovare än för tandläkare?

Varför har jag inte haft annat än viktrelaterade nyårslöften de senaste tolv åren?

Varför fortsatte inte Lennie Norman spela bas bara?

Nä, som ni säkert förstår, kan jag fortsätta så här hur länge som helst, men ni får ju inte missa Happy Hour!

THANK GOD IT`S FRIDAY!!!!

Förresten! Nä, det va inget. ; )

Kommentarer
Postat av: Clas

Mats... varfor ar du mer radd for bilprovare an tandlakare?

2010-05-14 @ 13:58:24
Postat av: Mats

Det finns ingen rimlig förklaring till det. Bilen är relativt ny och jag har aldrig träffat ngn bilprovare med borr. Jag är lika rädd för IT-nördar, mekaniker och de som står på varuhusen bakom pappdiskar och försöker sälja på mig mobilabonnemang.

2010-05-14 @ 14:08:18
Postat av: Clas

Jag ar med dig vad galler de sistnamnda. De andra raknar jag med att jag helt enkelt kan sla ned om noden kraver. Mobilabonnemangslakejerna ar dock svarare an sa. Har man gjort ner an, kommer det fram en likadan till ganska omedelbart. Som en zombie film fran sent 70-tal, typ.

2010-05-14 @ 14:52:48
Postat av: Rolf

hahahha :)) underbart :)) missade den i fredags :))

2010-05-17 @ 10:10:32
Postat av: Bella

Hatar Anna Anka! Måtte hon låsas in mycket snart...

2010-05-18 @ 12:09:11
URL: http://www.daniellaibis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0