Bytesrätt eller bytesätt?



Jo, nu kan man läsa att det är kärlekskris i kungahuset. Kan bara gissa att det är Kungen som tröttnat på Silvia och vill byta? Det har ju visat sig att Kungen fick igenom 12 300 dagars öppet köp när de gifte sig.

Silvia ska också enligt vaga källor, sakna livet som OS-värdinna och går tydligen runt på Stockholms Stadion och pekar på tomma sittplatser och hänvisar människor till toaletter och korvstånd. Hon har känts igen på det något överdrivna leendet, klädnypan i nacken samt ett exemplar av Leni Riefenstahls "Viljans triumf" under armen.

Det har varit ytterst svårt att få något officiellt uttalande från Kungen, men tydligen står han och visslar på högstadiebrudar från slottets balkonger på eftermiddagarna. Slottsväbel Knut av Rhep, påstår dock att han visslar efter sin jakthund Pompe CXVll. 15-åriga studentskan Sally Säker, vittnar dock om att han skjutit gummiband efter dem när de gått förbi.

Enligt en av Hans Höghets närmaste vänner ska han ha sagt på en cocktailtillställning häromleden att; "Jag vill helst smälta ner det som finns kvar av Silvia och rekonstruera om henne med ventil i ryggen och kladdfritt läppstift." Lite absurt säger jag, men om det gör den lille gynnaren lyckligare, så varför inte?

Jag ska givetvis gräva vidare i denna till synes enorma nyhet, och återkomma när jag inte vet ett skit och fortsätta fabulera.

För er tunga royalister, vill jag bara påpeka att detta är en teori och bara en teori. Kungen och Silvia lever måhända ett ultralyckligt liv och oroar sig egentligen bara för om Kungen ska tända sin cigarett på filtersidan eller inte, när han ska till att röka.

Förresten! Nu får det vara slut på den här mexikanska snabbmaten! Taco adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0