Helgstängt!



Idag får ni roa er på annat håll då jag i rollen som fantastisk pojkvän och pappa, ska hjälpa min flickvän med den möhippa* som hon arrangerar för sin kusin. Här ska städas och dukas och sen ska jag putsa upp strippålen. Nja, det sista där var kanske inte helt sant. Jag är strängt emot striptease** och de får nöja sig med tårta till kaffet.

Sen bär det iväg ner till morfar, där jag och Sir Milton***, ska grilla, bada och tvätta bilen****. Har jag tur når morfar upp till sin Mackmyra och kvällen kan bli riktigt trevlig.

*Läs gärna min tidigare teori om möhippor.
**Manlig.
***Som är min son och inte en svärfar som har fått hybris.
****Dricka öl i solen.

Ha en härlig helg och gör nu massor av dumt.

Förresten! Mannen var frisk som en nötkärna, men tyvärr lika smart.

Kommentarer
Postat av: Daniella Bella Ibis

Jag tycker inte om att du håller helgstängt. Inte nu när vi upptäckt din blogg!!!! Protestlistor kanske får dig på andra tankar??

2010-04-25 @ 09:43:05
URL: http://www.daniellaibis.com
Postat av: Mats

Haha, då får jag tänka om och inte ligga i hägmattan på söndagarna. ; ).

2010-04-26 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0