Nådde morfar upp?



Ja, hur blev det med MackMyran i lördags undrar ni kanske? Inte?

Näha, men jag kan berätta att Miltons morfar inte bara nådde upp till MackMyran, utan även till Laphroigen, Angosturarommen och den svarta Famouse Grousen. Tvättade jag bilen? NEJ! Jag glömde bort bilen i samma sekund som Mackmyran...nä, nu orkar jag inte skriva Mackmyra längre! Vilket jävla namn! Hur fan kan man oavsett anledning, döpa något svenskt med myra i namnet?? Är det någon (och ljug nu inte), som kan nämna detta varumärke, utan att tänka på små ettriga pissmyror som slingrar sig igenom skogen med små grässtrån och liknande mellan käftarna? "Jag é så jävla duktig!" "Jag é så jävla stark som kan bära min egen vikt gånger 5000!" Jo, visst fan é du duktig myrjävel, men smaka mina All Stars och försök bära mig!!!!

Var var vi?
Jo, bilen var glömd, Milton gick och la sig och jag luktade tjära* i munnen. Vilken fulländad kväll!

Dagen efter vaknade Milton tidigt, bilen stod smutsig på uppfarten och jag...jag luktade tjära i munnen.

Som sagt, vilken fulländad kväll!

*Laphroig är ett skotskt whiskymärke med en distinkt tjärig doft- och smakkaraktär.

OBS! Missa inte min lilla dikt/sångtext som jag skrev innan idag och som ni hittar lite längre ner.

Förresten! När programledaren tog in kvällens jäst, blev det andra bullar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0