Radioskugga extravaganza!



Dåliga nyheter för tre av jordens befolkning!

Jag ska inte bara söka jobb när jag är nere i Skåne över Valborg, utan jag ska också använda några av dygnets dyrbara timmar åt att måla min mammas nya hus. Det blir ett liv i relativ radioskugga och jag kommer med största sannolikhet inte att kunna förstöra era dagar med svammel, skitsnack och lösa lögner. Inte annat än om ni kommer ner till mammas hus med fikabröd.

Därför lämnar jag er denna onsdag med en CNT och en värdefull tanke.

CNT
Vilken tv-legend, ser till att hålla lugn i landet?
?
Fred i riket Belfrage!

Värdefull tanke.
Jag såg på hennes läppar att hon gillade mig.
Sen lyfte jag blicken och såg att hon hade ett ärr efter en blindtarmsoperation.

Den var kanske inte helt rumsren, men som kompensation, får ni en CNT till.

En CNT till.
Vilken annan tv-legend är fortfarande starkt efterfrågad?
?
Har ni Weise?

Trevlig Valborg! Drick inte ur flaskor med en dödsskalle på etiketten och lek inte med elden!

Förresten! Glöm för Guds skull inte bort att undertecknad fyller år på måndag!!





Kommentarer
Postat av: Bella

Hallå, du kan inte bara försvinna sådär! Inte nu när jag upptäckt din blogg och framförallt inte nu när jag gjort reklam för din blogg på min blogg!! :)

2010-05-04 @ 09:30:24
URL: http://www.daniellaibis.com
Postat av: Mats

Sorry, men lilla mamma går för allt annat! ; ). Jag ska försöka ta igen den förlorade tiden nu.

2010-05-05 @ 13:39:33
Postat av: Bella

Då är du såklart ursäktad - mamma går före allt :-)

2010-05-05 @ 16:51:07
URL: http://www.daniellaibis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0