Glöm ej vätskebalansen!



God söndag invånare!

Nu har solen kommit på allvar och mina läsare försvunnit på allvar!

Jag tar det lite lugnt med skrivandet några veckor i sommar och låter er ligga lugnt på stranden och läsa dåliga svenska deckare istället. Men under tiden vill jag locka in er på min vän Bellas blogg, där jag gjorde ett gästspel på midsommarafton. Jag passade faktiskt på att vara lite allvarligare än vad ni är vana vid att jag är. Jag skriver lite om kvinnor som inte alltid tänker på människorna runt omkring sig, utan snarare tror sig befinna sig i centrum av universum. Kolla in Bellas blogg, så ses vi snart igen!

De av er som är här lite som trevande nykomlingar, finns såklart en del kul i arkivet. Om ni känner för att kasta bort den där dåliga svenska deckaren vill säga.

Ha en härlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kram <3 :)

2010-07-09 @ 15:32:35
URL: http://daniellaibis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0