Interlude!



Hej kaksmulor!

Jag är bara inne en liten snabbis från regnet. Har varit hos min jobbcoach och tränat lite på hörnor och andra fasta situationer.

I en del religioner måste man nog träna hårt på fastasituationer. Tada!

Idag regnar det småspik och folk småspringer mest runt och surar. Hallå! Det är bra för bönderna och vad som är bra för bönderna, är bra för...bönderna och...böndernas barn och....Fuck´em!!

Nu ska jag iväg och göra en stor affär, men det är inget att göra en stor affär av, så jag rapporterar eventuellt mer om den en annan gång.

Har vi något kul att avhandla sen när jag kommer tillbaks till er tro?

VM-premiären? Priset på ost? Ja, vi får se vad som bubblar upp i vänster hjärnhalva som höger hjärnhalva sen får göra någonting av.

So, on behalf of my two brainhalves, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0