Titta en fågel!



Hej igen solbrända!

Ja, jag lovade ju ett kul inlägg så här framåt eftermiddagen, men jag ljög!

Men jag har rakat mig för jag är en riktig hyvelns kille!

Nä, ni märker hur jag krystar och krystar. Det kommer inget roligt idag.

Kan jag inte bara få vila lite? Ni bara är på mig hela tiden om att jag ska skoja och stoja, men ibland vill även jag bara reflektera över hur fint det är när solen skiner och de små fåglarna kvittrar.

Jag har lite av en bad gag day, helt enkelt.

Lovar inget, men om jag kommer på något kul. Ah, vem fan lurar jag. Jag har massor av kul i huvudet, men jag har fått solsting! Okej, där fick ni sanningen. Solsting och jag tänker vila bort det! OK?!

Känns solsting trovärdigt? Ok, jag är bekväm, lat och orkar inte skriva en krönika. Så, är ni nöjda nu när ni pressat fram den riktiga sanningen?

Nu får det vara nog!

Pang (En dörr som slår igen hårt)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0